INFORMARE privind instituirea unor masuri fiscale si aprobarea procedurii de anulare a accesoriilor aferente obligatiilor bugetare principale restante la data de 31.03.2020 inclusiv, datorate bugetului local,de catre contribuabilii de pe raza administrativ-teritoriala a orasului Plopeni.
SERVICIUL FINANCIAR-CONTABIL
- organizeaza, efectueaza, urmareste si controleaza intreaga activitate financiar-contabila;
- in colaborare cu celelalte compartimente functionale ale Primariei intocmeste bugetul propriu, face rectificarile de buget pe care le supune aprobarii Consiliului local;
- urmareste executia bugetului local, face propuneri pentru virari de credite, utilizarea fondului de rezerva si contractarea de imprumuturi, intocmeste contul de incheiere a exercitiului bugetar;
- tine evidenta valorica la zi a intregului patrimoniu din proprietate, coordoneaza activitatea de inventariere periodica prin sondaj si o data pe an, a intregului patrimoniu;
- organizeaza si raspunde de operatiunile de casa;
- tine evidenta retinerilor din salariu si a contractelor de garantie;
- conduce evidenta contabila sintetica si analitica pentru majoritatea activitatilor cuprinse in bugetul de cheltuieli ;
- coordoneaza si urmareste zilnic efectuarea platilor la unitatile de invatamant, sanatate si cultura din subordine;
- urmareste si respecta modul de aplicare a prevederilor legale cu privire la controul financiar;
- pregateste actele necesare pentru acordarea salariilor persoanelor angajate;
- completeaza fisele fiscale;
- intocmeste declaratiile nominale lunare cu privire la contributiile de asigurari sociale;
- intocmeste declaratiile lunare cu privire la fondul de somaj si impozite;
- stabileste, constata, controleaza si incaseaza impozitele si taxele locale, majorarile de intarziere, penalitatile, amenzile si orice alte venituri ale bugetului local;
- solutioneaza obiectiile si contestatiile formulate impotriva actelor de control si de impunere avand ca obiect stabilirea impozitelor si taxelor locale si a altor venituri ale bugetului local, precum si executarea creantelor bugetare;
- tine evidenta contribuabililor persoane fizice si juridice;
- realizeaza si tine evidenta creantelor bugetare locale;
- organizeaza si realizeaza incasarea obligatiilor bugetare;
- tine evidenta contabila a veniturilor realizate din impozite si taxe;
- intocmeste rapoarte si statistici legate de impozite si taxe locale;
- tine evidenta facilitatilor fiscale;
- comunica Oficiului Registrului Comertului Prahova lista persoanelor fizice autorizate.
Tel: 0244.220.132/int 21
Anunţuri şi formulare
Utile/Taxe si impozite locale
pdf
Registrul de evidenta a datoriei publice locala in august 2018
Hits : 212
Date added:
01 01 1970