SERVICIUL FINANCIAR-CONTABIL

IMPORTANT!!

ANEXA LA HCL 101/30 septembrie 2024

PROCEDURA PRIVIND ANULAREA ACCESORIILOR IN CAZUL OBLIGATIILOR RESTANTE LA 31.08.2024 INCLUSIV, DATORATE BUGETULUI LOCAL AL ORASULUI PLOPENI

Procedura privind anularea accesoriilor in cazul obligatiilor bugetare restante la 31.08.2024 inclusiv, datorate bugetului local al orasului Plopen

Cetățenii interesați se vor prezenta la sediul Primariei Plopeni in vederea completării formularului "Notificare - PJ / Notificare PF" privind intentia de a
intra sub incidența facilității acordate de OUG 107/4.09.2024 si HCL nr.101/2024   
                                                                 
01.10.2024

  • organizeaza, efectueaza, urmareste si controleaza intreaga activitate financiar-contabila;
  • in colaborare cu celelalte compartimente functionale ale Primariei intocmeste bugetul propriu, face rectificarile de buget pe care le supune aprobarii Consiliului local;
  • urmareste executia bugetului local, face propuneri pentru virari de credite, utilizarea fondului de rezerva si contractarea de imprumuturi, intocmeste contul de incheiere a exercitiului bugetar;
  • tine evidenta valorica la zi a intregului patrimoniu din proprietate, coordoneaza activitatea de inventariere periodica prin sondaj si o data pe an, a intregului patrimoniu;
  • organizeaza si raspunde de operatiunile de casa;
  • tine evidenta retinerilor din salariu si a contractelor de garantie;
  • conduce evidenta contabila sintetica si analitica pentru majoritatea activitatilor cuprinse in bugetul de cheltuieli ;
  • coordoneaza si urmareste zilnic efectuarea platilor la unitatile de invatamant, sanatate si cultura din subordine;
  • urmareste si respecta modul de aplicare a prevederilor legale cu privire la controul financiar;
  • pregateste actele necesare pentru acordarea salariilor persoanelor angajate;
  • completeaza fisele fiscale;
  • intocmeste declaratiile nominale lunare cu privire la contributiile de asigurari sociale;
  • intocmeste declaratiile lunare cu privire la fondul de somaj si impozite;
  • stabileste, constata, controleaza si incaseaza impozitele si taxele locale, majorarile de intarziere, penalitatile, amenzile si orice alte venituri ale bugetului local;
  • solutioneaza obiectiile si contestatiile formulate impotriva actelor de control si de impunere avand ca obiect stabilirea impozitelor si taxelor locale si a altor venituri ale bugetului local, precum si executarea creantelor bugetare;
  • tine evidenta contribuabililor persoane fizice si juridice;
  • realizeaza si tine evidenta creantelor bugetare locale;
  • organizeaza si realizeaza incasarea obligatiilor bugetare;
  • tine evidenta contabila a veniturilor realizate din impozite si taxe;
  • intocmeste rapoarte si statistici legate de impozite si taxe locale;
  • tine evidenta facilitatilor fiscale;
  • comunica Oficiului Registrului Comertului Prahova lista persoanelor fizice autorizate.

Persoane fizice

Acte/formulare necesare

CERERE DIVERSE   –  CERERE DIVERSE

CERERE TRANSFER/RESTITUIRE SUME   –  Cerere tranfer-restituire sume

MODEL CERERE CERTIFICAT FISCAL PERSOANE FIZICE

Acte necesare

CERERE RADIERE AMENDĂ  –  CERERE_radiere amenda

CLĂDIRI

TERENURI

MIJLOACE DE TRANSPORT

ACTE NECESARE – TRANSFER AUTO LA NOU DOMICILIU

Persoane juridice

Acte/formulare necesare

CERERE ELIBERARE CERTIFICAT PERSOANE JURIDICE-   CERTIFICAT FISCAL P.J.

ACTE PERSOANE JURIDICE

MIJLOACE DE TRANSPORT PERSOANE JURIDICE

Sari la conținut